Nestle покажува интерес кон за бренд за минерална вода
Швајцарскиот концерн во прехранбената индустрија, „Nestle“, е заинтересиран за купување на 100% или барем удел во компанијата за минерална вода „IDS Borjomi“.
Актуелниот мнозински сопственик, „Alfa Group“, има намера да го продаде својот удел во производителот во Грузија, Украина и Русија, пишува рускиот економски дневен весник „Комерсант“, наведувајќи ги познатите извори.
Според публикацијата, во моментов се во тек преговори со „Nestle“, кои се дури и во напредна фаза.
Но, друга заинтересирана компанија е американската „Coca Cola“, меѓу оние кои се заинтересирани.
Со целосна продажба, според експертите, договорот може да се процени на 630 милиони евра.
Најголемата концерн во прехранбената индустрија „Nestle“ веќе е активна во бизнисот со минерална вода со брендови, како што се „Vittel“, „Perrier“ или „San Pellegrino“.