ВестиСовети

Идеално овошје и зеленчук кое го има во јуни

Сезоната на свежо овошје и зеленчук е во ек, а пазарите се секој ден се пошарени и преполни со сочни плодови.

Не го пропуштајте овој период на витамински бомби и дознајте кои производи се идеални за употреба во јуни.

Цреши

Преполни се со антиоксиданси, а имаат многу малу калории. Одличен избор за јуни – единствениот месец во кој созреваат. Заради своите нутриенти кои ги содржат, црешите ни помагаат да ја победиме несоницата и го штитат нашето срце. Богати се со ликопен (црвен пигмент во плодот), витамин Ц и растителни влакна.

Краставица

Тие содржат дури 96 % вода во својот состав и го хидрираат нашиот организам како ретко кој друг плод. Исто така, богати се со витамините А, Ц, и К, а содржат и магнезиум, калиум и многу малку калории. Освен во салата, не заборавајте дека тие можат и да се варат и од нив да се спреми ладна супа.

Бамњи

Можеби не се толку популарни како црешните или краставиците, но се многу здрави и вкусни. И тие се богати со растителни влакна, витамините А, Б6, Ц и К, како и магнезиум и калиум. Може да ги спремите како вариво со месо или да ги поховате како што тоа го правите со тиквичките.

Јагоди

Вкусни и сочни јагодите во моментов се најбарани на пазарот, бидејќи трае нивната сезона. Јагодите имаат големо количество на витамин Ц и Б6, а само една шолја јагоди има само 49 калории. Јагодите се одлични за оние кои сакаат да симнат некој килограм, бидејќи имаат нутритивни состојки кои го забрзуваат метаболизмот, го намалуваат апетитот и го контролираат нивото на шеќер во крвта.

 

Тиквички

Во 100 гр свежи тиквички има само 16 калории, а богати се со витамини  и растителни влакна, осносно со манган и витамин Ц. Добар извор се на магнезиум, витамин А, калиум, фолна киселина, фосфор и витамин Б2. Може да се приготвуваат на многу начини, од комбинации со ориз, полнети тиквички или да ги поховате како палачинки.


 

црнобело

Тагови

Слични написи

Прочитајте исто така

Close
Back to top button
Close