вести

Coca – Cola ќе го лансира својот прв алкохолен пијакол

(Oвој напис е објавен на: март 9, 2018)

coca

Coca – Cola планира да произведе алкохолен пијалок за првпат во своето 125 – годишно постоење, а пијалокот е наменет за јапонскиот пазар, пренесува BBC

Одлуката доаѓа поради голема побарувачка во Јапонија за пијалокот наречен Chu-Hi кој претставува газиран пијалок во лименка со различни вкусови кој содржи од 3% до 8% алкохол. Чи-Ху е производ кој се промовира како замена за пиво во Јапонија и е особено популарен помеѓу женската популација.

Еден од директорите во Coca – Cola во Јапонија изјавил дека ќе направат „скромен експеримент наменет за специфичен дел од пазарот во Јапонија.“

„Не сме експериментирале до сега во категоријата на пијалоци со низок процент на алкохол, но со оваа одлука продолжуваме да истражуваме можности кои не се задолжително дел од нашите пазари.“, изјавил претседателот на Coca – Cola во Јапонија, Хорхе Гардуно. Пијалокот најверојатно нема да се продава надвор од јапонскиот пазар.

Јапонските производители на пијалоци веќе го произведуваат пијалокот, па и Coca – Cola сега сака да навлезе на овој пазар.


 

иновативност.мк

Тагови

Валентина Соколовска

Зелена берза – Гласот на земјоделецот Заедно со Вас, драги земјоделци, ја создадовме „Зелена берза“, како Здружение на земјоделци, како начин на заедничка работа преку кој ќе стигнеме до нашите јасни заеднички цели: да се слушне гласот на секој земјоделец, да размениме искуства, да создадеме услови во кои ќе можеме успешно да работиме, а земјоделскиот труд да добие соодветен приход. „Зелена берза“, постои за Вас, да ве поттикне, да ве информира, но и заеднички со Вас да се избори за квалитетно и исплатливо производство, за производи кои гарантирајќи квалитет ќе обезбедат сигурност, стабилност и добар профит. Визијата на најголемото, невладино и непрофитно, земјоделско здружение во Р. Македонија – „Зелена Берза“ е да прераснеме во здружение со илјадници членови, здружение со големо влијание врз законските норми кои го регулираат земјоделието и здружение кое ќе му даде глас на секој индивидуален земјоделец. Грб во тешките времиња и земјоделски промотор во добрите. Нашата мисија е да го промовираме македонскиот земјоделец, да градиме партнерски односи со производителите и со трговците, да создадеме заедница на македонските производители на храна која ќе ги претставува и ќе се бори за интересите на современето македонско земјоделие, во државата и странство. Приклучете ни се, бидете дел од нас. Раскажете ја вашата приказна, актуелизирајте го Вашиот проблем, презентирајте ја Вашата идеја, понудете добри совети. Ние сме тука, да го пренесеме Вашиот збор, да преземеме активности и заеднички да креираме успеси, што ни е силно потребно, на сите нас, кои директно или индиректно, сме дел од земјоделието. Успехот во оваа гранка, е успех на животот, зошто здравата храна е еден од клучните фактори за здрав живот, а земјоделецот е неговиот најважен столб. И нашиот месечник е олицетворение на вредностите кои ги застапува Зелена берза. Делењето на бесплатни примероци има за цел да го зголеми опсегот на гласот на земјоделците, заедно да ги решиме децениските земјоделски проблеми, натежнати врз сите нас. Заедно да го продолжиме патот кој започнавме да го трасираме. Креирајте го Вашиот весник, според Вашите желби и потреби. Ние сме тука за Вас. Редакцијата на нашиот и Ваш весник, Ви стои на располагање за споделување на Вашата приказна, Вашите совети и Вашето искуство во земјоделието. Контактирајте не на телефон 071 207 021, преку електронска пошта [email protected] или на страната на ФБ / Зелена Берза Срдечен поздрав, Вашата Зелена Берза

Слични написи

Прочитајте исто така

Close
Back to top button
Close