вести

Diet Coke и Zero Sugar ги „засладија“ резултатите на Coca-Cola

(Oвој напис е објавен на: јули 27, 2018)

Американската компанија за безалкохолни пијалоци „Coca-Cola“ ги надмина очекувањата на Wall Street за продажба за кварталот благодарение на успехот на нови верзии на „Diet Coke“ и побарувачката на брендот „Zero Sugar“, соопштува „Ројтерс“.

Приходите од продажбата на основниот бизнис на пијалаци на компанијата се зголемија за 5% во вториот квартал, при што најголем придонес имаат „Diet Coke“, „Zero Sugar“ и газираната вода.

Претходно оваа година, компанијата лансираше пијалаци со нови вкусови од популарниот бренд „Diet Coke“ во помали лименки, реагирајќи на овој начин на побарувачката на потрошувачите за газирани пијалаци со ниска или нула содржина на шеќер.

Обемот на продажба, кој е клучен индикатор на побарувачката, во второто тримесечје се зголеми за 2%, поради силните перформанси на брендот „Coca-Cola“ и чаевите „Fuze Tea“.

Нето добивката се зголеми на 2,32 милијарди долари или 54 центи по акција, во вториот квартал до 29-ти јуни, наспроти 1,37 милијарди долари или 32 центи по акција една година порано.

„Coca-Cola“ соопшти дека по исклучувањето на еднократните ефекти, нејзиниот профит изнесува 61 центи по акција, така што ги надминува со еден цент прогнозите на аналитичарите, кои учествувале во анкетата на „Thomson Reuters I/B/E/S“.

Приходот на компанијата падна за 8 отсто на 8,93 милијарди долари, затоа што страдаше од продажбата на операциите со флаширање и операциите со ниска маргина.


 

денар

Тагови

Валентина Соколовска

Зелена берза – Гласот на земјоделецот Заедно со Вас, драги земјоделци, ја создадовме „Зелена берза“, како Здружение на земјоделци, како начин на заедничка работа преку кој ќе стигнеме до нашите јасни заеднички цели: да се слушне гласот на секој земјоделец, да размениме искуства, да создадеме услови во кои ќе можеме успешно да работиме, а земјоделскиот труд да добие соодветен приход. „Зелена берза“, постои за Вас, да ве поттикне, да ве информира, но и заеднички со Вас да се избори за квалитетно и исплатливо производство, за производи кои гарантирајќи квалитет ќе обезбедат сигурност, стабилност и добар профит. Визијата на најголемото, невладино и непрофитно, земјоделско здружение во Р. Македонија – „Зелена Берза“ е да прераснеме во здружение со илјадници членови, здружение со големо влијание врз законските норми кои го регулираат земјоделието и здружение кое ќе му даде глас на секој индивидуален земјоделец. Грб во тешките времиња и земјоделски промотор во добрите. Нашата мисија е да го промовираме македонскиот земјоделец, да градиме партнерски односи со производителите и со трговците, да создадеме заедница на македонските производители на храна која ќе ги претставува и ќе се бори за интересите на современето македонско земјоделие, во државата и странство. Приклучете ни се, бидете дел од нас. Раскажете ја вашата приказна, актуелизирајте го Вашиот проблем, презентирајте ја Вашата идеја, понудете добри совети. Ние сме тука, да го пренесеме Вашиот збор, да преземеме активности и заеднички да креираме успеси, што ни е силно потребно, на сите нас, кои директно или индиректно, сме дел од земјоделието. Успехот во оваа гранка, е успех на животот, зошто здравата храна е еден од клучните фактори за здрав живот, а земјоделецот е неговиот најважен столб. И нашиот месечник е олицетворение на вредностите кои ги застапува Зелена берза. Делењето на бесплатни примероци има за цел да го зголеми опсегот на гласот на земјоделците, заедно да ги решиме децениските земјоделски проблеми, натежнати врз сите нас. Заедно да го продолжиме патот кој започнавме да го трасираме. Креирајте го Вашиот весник, според Вашите желби и потреби. Ние сме тука за Вас. Редакцијата на нашиот и Ваш весник, Ви стои на располагање за споделување на Вашата приказна, Вашите совети и Вашето искуство во земјоделието. Контактирајте не на телефон 071 207 021, преку електронска пошта [email protected] или на страната на ФБ / Зелена Берза Срдечен поздрав, Вашата Зелена Берза

Слични написи

Back to top button
Close