Производителот на безалкохолни пијалоци Кока-Кола изјави пандемијата влијае врз продажбата, пишува Блумберг.
Обемот на продажбата се намали на околу 25% на глобално ниво од почетокот на април, се вели во извештајот на гигантот за пијалоци.
Ефектите од мерките за социјална оддалеченост влијаат на продажбата во голема мера надвор од домот, бидејќи стадионите и центрите за рекреација, од кои компанијата добива скоро половина од своите приходи, остануваат затворени.
Крајното влијание врз целодневните резултати ќе зависи од времетраењето на овие мерки, велат од компанијата.
Иако влијанието не може да се предвиди, Кока-Кола смета дека притисокот врз бизнисот е привремен и останува оптимист за континуирано подобрување во втората половина на 2020 година.