вестиСовети

Кои производи ќе бидат главни во регионот во текот на следните пет години?

krusa

Србија Fruitnet медиуми  со задоволство  го објавува лансирањето на настанот Fruitnet форум за Југоисточна Европа, прв во новата серија на настани за дискусија и да се воспостават деловни контакти наменети и за промовирање на интерес, инвестиции и иновации во нови и растечки области на бизнисот во областа на свежи производи.

Fruitnet Форум за Југоисточна Европа, што се одржува во Белград,  ќе се фокусира на  силен потенцијал за развој и раст на индустријата на свежо овошје и зеленчук во регионот. Тоа ќе вклучува презентации на клучните играчи со директно поврзување на секторот за растително производство на Југоисточна Европа, како и експертски коментари и анализи од мешавина на регионални и меѓународни играчи, вклучувајќи ги и трговците на мало, увозници, извозници, производители и даватели на услуги. Во овој дел на Европа, интересот за хортикултура – и земјоделството во целина – очигледно расте драматично, со инвеститорите кои во последно време покажуваат зголемен интерес за потенцијалот на регионот, како снабдувач на свежи производи во времето на сомневања за исплатливост на други традиционални индустрии.

Како резултат на значајни природни ресурси – не само клима што многумина ја сметаат за добро прилагодена за производство на неколку различни видови на овошје и зеленчук – Југоисточна Европа сега се претставува со огромни можности да се додаде вредност на постоечките категории како што се јаболка и круши, како и можност за регионот да стане нов алтернативен извор на висока вредност производи како аспарагус, овошје и ореви. Но, предизвици произлегуваат со овие можности.

Добавувачите во регионот мора да обезбедат да ги имаат соодветните типови производи, во добра состојба, во вистинско време. Потенцијалот за производство и извоз е огромен, но на кој пазар треба да бидат насочени и она што е најдобар начин да се обезбеди дека понудата е во согласност со побарувачката? Целта на настанот форум на Југоисточна Европа е откривање на побарувачката, или во регионот и надвор од него, и тоа како најдобро да се грижат за задоволување на ова барање. Зошто да учествувате? Fruitnet форум на Југоисточна Европа им нуди на постојните играчи и потенцијалните инвеститори во бизнисот во областа на свежо овошје и зеленчук во регионот можност: • да дознаат повеќе за можностите на пазарот за производи одгледувани во регионот; • да разберат како може да се добијат средства за нови проекти; • да слушнат нешто од оние кои веќе инвестираат во проекти за снабдување на меѓународните пазари; • да дознаете што бара пазарот во области како што се брендирање, маркетинг и рекламирање; • да се најде практични начини за да се подобри квалитетот на производот преку подобра организација, добри земјоделски практики, сертификација и инвестиции во нова технологија; • да се избегнат проблеми со познавање на потенцијалните предизвици на патот.

Зголемениот интерес на можности за Југоисточна Европа, како и да инвестира во неа, главно како резултат на различни програми на ЕУ, кои заедно влеваат стотици милиони евра во проекти во регионот. Оваа програма го вклучува транснационалниот програм на реката Дунав на Европската унија, балканската-медитеранската програма и на Јадранско-јонската програма, од кои сите ги поддржува Европскиот фонд за регионален развој и ИПА II – инструмент на ЕУ 11,7 милијарди за претпристапна помош. Со Словенија, Романија, Бугарија и Хрватска, кои веќе се членки на ЕУ, се чини веројатно дека останатите официјални кандидати од регионот – Србија, Црна Гора, Албанија и Македонија – и потенцијални кандидати, Босна и Косово да направат сличен потег.

Како резултат на тоа, инвеститорите имаат можност да се создаде енергија во регионот, кој наскоро би можел да стане голем пазар без тарифи. Во исто време, растот би можел да биде и на источните пазари. На пример, Србија моментно преговара за трговски договор со Евроазиската економска унија. Југоисточна Европа, исто така, има структурни предности како потенцијален извор на свежо овошје и зеленчук, а не само географски стратешка позиција меѓу Европа и Азија. самиот Белград се наоѓа на крстопатот на паневропските коридори VII и X, каде што другите ги поврзува Европа со Турција и Блискиот Исток подолу. За производителите во регионот, таму е исто така можност брзо да влезат во трката и да ги искористат многуте децении на учење и во други земји, на пример во областите како што се добри земјоделски практики, сертификација и користење на современа технологија и техники.

Гледајќи наоколу конференцијата сама по себе ќе се фокусира на следните теми: Подготовка на сцена: тековен пејзаж и изгледите за 2020 година Како што компаниите, инвеститорите и претприемачите во Југоисточна Европа ќе се обидуваат да ги искористат предностите на зголемената побарувачка за свежи производи на многу меѓународни пазари, каков потенцијал на  одржливи и профитабилни деловни потфати во секторот за свежо овошје и зеленчук постојат во регионот? Како би биле организирани и финансирани такви вложувања? Кои конкретни можности треба да ги следат? И кои се главните предизвици за оние кои инвестираат во регионот во следните неколку години? Потенцијалот во пораст на нови извори на свежи производи во Југоисточна Европа по отворањето. Кои производи ќе се појават како главни во регионот во текот на следните пет години?

Кои земји, региони и компании ќе ги снабдуваат овие производи? Кои предизвици и пречки ќе  стојат меѓу нив и идниот комерцијален успех? Нови можности: оценување на потенцијалните пазари во земјата и во странство, бидејќи извештаите  изјавуваат дека интересот за водење бизнис во областа на свежо овошје и зеленчук во Југоисточна Европа е во пораст, колкав  е потенцијалот за добавувачите на свежи производи да постигнат комерцијален успех во меѓународниот пазар? И какви се нивните шанси за обезбедување нов бизнис во Југоисточна Европа? Менаџмент на продуктивноста: практични методи за обезбедување на раст. Како производителите на овошје и зеленчук во Југоисточна Европа можат да ја зголемат продажбата, проширување на пазарот и да се постигне поголем профит? За време на последната сесија ќе ги разгледаме различните начини на кои добавувачите во регионот можат: да направат насочени инвестиции во технологијата за подобрување на квалитетот; да се воведат нови стандарди за сертификација за да се обезбеди снабдување; да преземат активни чекори за подобрување на ефикасноста на производството; и да научат за начините на кои образовните и институционалните рамки можат да обезбедат подобра комерцијална перспектива во иднина.

Регистрација Fruitnet Forum Југоисточна Европа е глобална платформа која комбинира широк спектар на локални и меѓународни клучни играчи од индустријата за свежи производи. Првиот ден е со конференциски презентации и групни дискусии, додека вториот ден е резервиран за организирани посети на различни места на интерес, како што се трговијата на големо, локалните супермаркети и / или локации за производство. Можете да се регистрирате на интернет на www.fruitnetlive.com/forumsee.

Тагови

Слични написи

Back to top button
Close