Конзумирањето зеленчук, овошје и цели зрна го намалува ризикот од депресија и мозочен удар

Бројни студии покажаа дека јадењето зеленчук, овошје и цели зрна ја спречуваат депресијата и помагаат во работењето на мозокот. Повеќето од овие јадења се природно пониски со масти и калории. Зеленчуците се важни извори на многу хранливи материи, вклучувајќи калиум, диетални влакна, фолна киселина, витамин А и витамин Ц.

Еве кои други болести може да спречат ако јадете правилно и богата храна со овошје, зеленчук и цели зрна храна.

-исхраната богата со зеленчук и овошје, како дел од севкупната здрава исхрана, може да го намали ризикот од срцеви заболувања, вклучувајќи и срцев удар и мозочен удар.

-може да се заштити од некои видови на рак.

-храната богата со влакна, како што се некои зеленчуци и овошја, може да го намали ризикот од срцеви заболувања, дебелина и дијабетес тип 2.

Јадењето зеленчук и овошје богато со калиум може да го намали крвниот притисок и може да го намали ризикот од развој на бубрежни камења и да помогне во намалувањето на коскената загуба.


 

zenskimagazin.mk

Share Button