fbpx
Агро бизнисБез категоријаВестиМакедонијаТоп вести

Нова измама во маркетите: Страшна последица од инфлацијата која многумина не ја забележуваат

Од тоалетна хартија, до јогурт и кафе, до чипс од пченка, чоколади…производителите ширум светот тивко ја намалуваат големината на пакувањата – без намалување на цените. Овој феномен се нарекува shrinkflation (смалување-собиерање) и е забележан во многу земји.

Така на пример во САД, мала кутија Kleenex сега содржи 60 марамчиња, а пред неколку месеци имаше 65. Јогуртите Chobani Flips се намалија од 150 ml на 130 ml. Во Велика Британија, Nestle го намали своето кафе Nescafe Azera Americano од 100 грама на 90 грама. Во Индија, парче сапун за садови Vim се намали од 155 грама на 135 грама…и милиони вакви примери насекаде во светот, кај многу производи, без разлика дали се работи за храна или средства за лична хигирена, чистење и сл.

Намалувањето на количината на производи не е ништо ново, велат експертите. Но, тоа се проширува во време на висока инфлација, бидејќи компаниите се борат со зголемените трошоци за состојки, пакување, работна сила и транспорт.

Глобалната инфлација на потрошувачките цени се зголеми за 7 отсто во мај, темпо што веројатно ќе продолжи до септември, според S&P Global.

„Тоа доаѓа во бранови. Во моментов сме во бран на инфлација“, вели Едгар Дворски, застапник на потрошувачите и поранешен помошник јавен обвинител во Масачусетс, кој со децении го документира падот на производството на својата веб-страница Consumer World, пишува NPR.

Дворски вели дека намалувањето е привлечно за производителите бидејќи знаат дека клиентите ќе забележат зголемување на цената, но нема да ја следат нето-тежината или малите детали, како што е бројот на листови на ролна тоалетна хартија. Компаниите исто така можат да користат трикови за да го одвлечат вниманието од намалувањето на количините на производите, како што е означување на помали пакувања со светли нови етикети кои ги привлекуваат очите на клиентите.https://www.vecer.press/

Тагови

Слични написи

Back to top button
Close